söndag 23 juni 2013

Färghat

Om perfektionism och prestationsångest

Jag vill inte ha en orange blogg. Karaktärsdrag. Detta kan hindra mig från att börja skriva en enda rad. Rummet ska vara perfekt innan jag ställer in en enda stol i det. Orange. Fulaste färgen. Om jag skulle göra denna text brun så har vi ett virtuellt kräkmedel.

Denna text skulle ju inte handla om detta! Skitbloggverktyg. Måste tydligen gå den där kursen "Lär dig blogga och knappa htlm-koder" på ABF ändå. Finns ABF ens längre? Gud. Känner mig gammal. Bloggar någon ens längre? Hjälp. Allt är färgen oranges fel och här står jag med fullt utvecklad kris.

Det här kan ju bli kul.

2 kommentarer:

  1. Orange och brun, färgkombinationen från helvetet.. Stackars de fans som håller på Cleveland Browns i NFL. Kan inte sälja många matchtröjor...

    SvaraRadera