fredag 27 december 2013

Glitterbomb

Invigde nya skorna igår som jag hittade på lilla shoppinggturen. Väldigt dansanta små trevligheter.
500 kr endast på en Outlet i Lödde. BILLIGT. TJÄNADE osv.

Blev igenkänd av en kille igår från Instagram. Roligt. Han vågade sig fram efter någon öl och riskerade en lavett, sa han. Käre tid. Skulle jag ju aldrig göra!
Stig fram bara! :)

Mycket kul igår. Träffade min rosa överkvinna. Trodde knappt det var möjligt.

Mr Tennisproffs var ju där. Såklart. Han är ju alltid där. Blev så väldigt perplex av min åsyn att han rev ner massa drinkar i baren med domininoeffekt. En liten seger inom mig. I övrigt är hans kvinnosyn så vidrig och det var så skönt att få avsluta samtalet och stega därifrån. Där kunde han stå. Hörde hur han ropade efter mig. Men oj vad jag plötsligt hörde dåligt.

Sammanfattning. God middag. Mycket folk. Massa skratt, dans, snälla ord och vänner.

Idag kommer mitt finaste hem!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar