onsdag 7 augusti 2013

Bildbombniiiiing!

Nästa gång jag besöker denna ö så vill jag bo närmre denna strand. Liknar Sandhammaren som ju är min favoritplats on earth.

Bornholm är en fin plats. Dyr liten pärla. Sviiindyr. Man kan ledigt ta 42 dkk för en liten cola på restaurang tex.
Heder åt alla som ids cykla på alla backar i den värmen. Ni är kungar alternativt fullständigt dumma i huvudet.

Nu ska jag vila. Sova i egen säng. Min egen kudde. Inga fiskmåsar!!!!

I morgon skälla ut Falck Rescue efter noter som faktiskt förstört stora delar av vår resa. Försöka få dem att förstå att vår bil ska hem till en verkstad i Sverige och att knappast vi kan hållas ansvariga för att deras underleverantörer skickar bilen med fel båt. Ansvar och trygghet ska jag fråga dem om och hur Falck som företag ser på det och var kunden som betalar sin premie kommer in. Hur många handläggare som det är rimligt blandar sig i ett ärende och hur mycket oro som det skapar när ett företag (Falck) ringer 15 ggr och ger olika besked varje gång. Dokumentera internt. Lös det. Låt oss ha semester.
Ni hör ju.
Det ska bli ett intressant samtal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar