onsdag 10 juli 2013

Giraff

Blandar upp lite tyngre inlägg med en girafftopp. Japp. Annars orkar ju ingen med det här. Tyckte jag kunde UNNA MIG något med giraffer på.
Skulle ut och äta lite efter jobbet igår och kände mig så miserabelt ful så fick helt sonika köpa något akut. Det bidde giraffer. Frågan är väl om inte det jag utgick ifrån eg var bättre? Nåväl.

I min akuta fulhet rusade jag in på Make Up Store och spelade "jag kan inte sminka mig" och fick till så tjejen där rev upp sina borstar och sminkade mig middagssnygg. Win.

Dessutom rafsade jag åt mig ett par guldskor för 99 kr på Rizzo.

Tillslut kunde jag trippa iväg på den där middagen. Som giraff. I giraff. Inte helt missmodig med livet just där och då trots allt.
Sol.
Mat.
Vin.
Framför allt.
Fin vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar