söndag 7 juli 2013

SM-veckan i Halmstad

Nu sportade inte jag så våldsamt mycket... Jag deltog på det viset att jag hängde med dissa trevliga personer. Sådana dära sportgubbar från SVT. Kameramän, bildproducenter, studiomän och ljudtjofräser. SVT hade över 90 pers i Halmstad så det var svårt undvika dem.
Kul hade vi! Nätverk från Twitter iallafall och i dagarna två efter sändningar åt vi på restaurang för att sedan dansa till grammofon på lokal.

Jo. Jag ställde ju själv upp i gyttjebrottning. Som favorit. Iallafall var det vad jag smällde i en snubbe som tyckte jag var onödigt lång. Jag tyckte han var onödigt dum i huvudet till slut.

Nämen jaaa! Var ju en ytterst bifigur i Jonas_halmstadTV SPORT också. Den alternativa kanalen som livesände via Bambuser hela veckan i sitt magasin.

Oj. Nu klockan 20 sista sändningen. Återkommer! Brått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar