lördag 23 november 2013

Hjärntvättad

Blev förresten kallad Hjärntvättad av en rasist igår på twitter.  Tar det som en komplimang.

Jag har åtminstone en hjärna som skulle kunna vara föremål för tvätt. Det har inte hen. För övrigt så kämpade denna någon emot med näbbar och klor. Rasist.  Nej minsann!
- Jag bara HATAR ISLAM OCH MASSINVANDRING.

Det var när jag länkade till migrationsverket och bad henne läsa innantill att massinvandring var en illusion som jag var hjärntvättad.
Själv kunde hon inte återge några källor.
Hon nämnde bara PUT som det skrivits mycket om. Men PUT är endast en förkortning av Permanent Uppehållstillstånd och inget nytt.

Ett troll. Ett galet vilselett troll. Jag har faktiskt aldrig sagt till någon i öppet flöde hur dum i huvudet jag tycker någon är. Det gjorde jag igår. Struntade i sanset.
Det var lite kul. Trots allt.

Kände inte för att behärska mig. Alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar